تماس با ما

برای اطلاع از سایر خدمات این آزمایشگاه ، تعرفه خدمات و یا حتی دریافت مشاوره رایگان ژنتیک ، به سادگی با یکی از روش های زیر با ما تماس بگیرید. کارمندان ما سعی بر این دارند تا در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ بدهند. تلاش تیم ما بر این است که با کیفیت ترین خدمات آزمایشگاهی و ژنتیک پزشکی را به شما که لایق بهترین ها هستید ، ارائه کند.

آدرس بهترین آزمایشگاه ژنتیک  اصفهان -ژن آزما:

اصــفهان –  خیــابان شریعتی –  بین چهاراره پلیس و حکیم نظامی –  پلاک 208

آزمایشگاه ژنتیک اصفهان - ژن آزما

مسیر یابی از طریق گوگل مپ به آزمایشگاه ژنتیک اصفهان ژن آزما:

ایمیل : geneazma@yahoo.com  اینستاگرام : GeneAzma@
وب سایت : www.geneazmalab.com تلگرام : GeneAzma@

بهترین آزمایشگاه ژنتیک اصفهان، ژن آزما در 15 اردیبهشت ماه سال 1397 توسط جناب آقای دکتر مجید خیراللهی دارای دکتری تخصصی ژنتیک پزشکی، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دارای تحصیلات تکمیلی از دانشگاه Erasmus MC هلند ، عضو هیئت علمی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با 20 سال سابقه مشاوره ژنتیک و حدود 80 مقاله بین المللی، به لطف خداوند بزرگوار در فضایی حدود 300 متر مربع، در 2 طبقه تاسیس و راه اندازی شده است.

این مرکز به عنوان یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز خدمات مشاوره و تشخیص ژنتیک کشور در استان اصفهان با برخورداری از مجرب ترین پرسنل متخصص ژنتیک، برترین تجهیزات، استانداردها و نرم افزارهای روز دنیا ارائه کننده خدمات نوین به جامعه تشخیصی آزمایشگاهی کشور بوده و در زمینه های زیر مشغول به فعالیت می باشد.

بهترین آزمایشگاه ژنتیک اصفهان -ژن آزما